Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Missie / visie

De visie van SINNE

Vanuit Rust, Structuur en Veiligheid biedt een professioneel en enthousiast team avontuurlijk en kleurrijk onderwijs aan in een uitdagende leeromgeving. Hierbij gaan we uit van de mogelijkheden en talenten van onze leerlingen. We doen dit samen met ouders/verzorgers en andere expertise.

SINNE is een openbare school voor speciaal onderwijs aan zeer moeilijk lerenden, die al dan niet meervoudig gehandicapt zijn.
Wij sluiten aan bij wat onze leerlingen nodig hebben, zodat ze zich optimaal kunnen ontwikkelen. Dit betekent dat we de ambitie hebben om de talenten en mogelijkheden van de leerlingen maximaal te ontwikkelen zodat zij zo zelfstandig mogelijk kunnen participeren in de maatschappij.

De start van schooljaar 2023-2024 is met 15 groepen.
8 groepen SO (t/m 12 jaar) waarvan S(B)O A een instroomgroep is in combinatie met SBO Wetterwille, deze is gesitueerd op Wetterwille. Er zijn 7 groepen VSO waarvan een aantal gesitueerd is op de bovenverdieping van Wetterwille. Alle andere groepen zitten in het Sinnegebouw. In totaal zijn er ongeveer 135 leerlingen.